
Direcția de Asistență Socială din subordinea Consiliului Local al municipiului Alba Iulia, organizează concurs de recrutare,
pentru ocuparea unui post vacant, funcție contractuală de execuție, consilier manager de proiect, studii(S), gradul I, în data de 16.09.2025 ora 12:00, după cum urmează:
Compartiment Inovare și Dezvoltare Socială
1 – post de consilier manager proiect, grad profesional I, pe perioadă nedeterminată, cod COR: 242201;
- Condiţii specifice de participare:
Studii de specialitate:
- Studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă, în domeniul fundamental(DFI): Științe sociale, ramura de stiință (RSI): Științe administrative/ Științe politice /Științe economice;
- Studii post-universitare absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare, absolvite cu diplomă de master sau echivalentă, domeniul fundamental(DFI): Științe sociale, ramura de stiință (RSI): Științe economice /Științe administrative;
- Absolvirea unor programe de specializare pentru ocupația de Manager Proiect și de Formator, eliberate cu certificate de absolvire din partea Ministerului Muncii, Familiei, Tineretului și Solidarității Sociale.
- Vechime în muncă necesară: 5 ani.
Durata timpului de lucru pentru funcția contractuală de consilier manager proiect este de 8 ore/zi, respectiv 40 ore/săptămână.
- Condiţiile generale de participare:
Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile prevăzute de art. 15 din H.G. nr. 1336 din 28 octombrie 2022 pentru aprobarea Regulamentului – cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice și cerințele specifice prevăzute la art. 542 alin (1) și (2) din OUG nr. 57/ 2019, privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare.
Concursul va consta într-o probă scrisă şi interviu.
- Condiţii de desfăşurare a concursului:
Concursul (proba scrisă) se va desfăşura în data de 16.09.2025, ora 12:00, sediul Direcției de Asistență Socială, B-dul Republicii, nr. 26, Alba Iulia, iar data, ora şi locul organizării interviului se anunţă odată cu afişarea rezultatelor probei scrise.
Dosarele de înscriere la concurs se pot depune, până în data de 09.09.2025 inclusiv, ora 15.30, la secretarul comisiei de concurs la sediul Direcției de Asistență Socială Alba Iulia, din B-dul Republicii, nr. 26, Alba Iulia.
Selecția dosarelor de înscriere, se face în termen de două zile lucrătoare de la data expirării termenului de depunere a dosarelor.
Rezultatele finale se afișează la sediul Direcției de Asistență Socială Alba Iulia, din B-dul Republicii, nr. 26, Alba Iulia şi pe site-ul https://directiadeasistentasocialaalbaiulia.ro, secțiunea “Concursuri” în termen de o zi lucrătoare de la data afișării rezultatelor soluționării contestațiilor pentru ultima probă, prin specificarea mențiunii ”admis”sau ”respins”.
Bibliografia stabilită, condiţiile de participare la concurs şi actele solicitate la dosarul de înscriere se afişează la sediul Direcției de Asistență Socială, din B-dul Republicii, nr. 26, Alba Iulia şi pe site-ul https://directiadeasistentasocialaalbaiulia.ro la secțiunea “Concursuri”.
Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Direcției de Asistență Socială, din B-dul Republicii, nr. 26, Alba Iulia la secretarul comisiei concurs, la nr. de telefon:0258 – 810325.